Politiek Café

In navolging van ons succesvol Politiek Café in januari, willen wij u graag uitnodigen in ons Politiek Café op dinsdag 9 april om 19.30 uur. Locatie L’uva op het Raadhuisplein 5.

Politiek Café VVD Son en Breugel.

Recent onderzoek heeft uitgewezen dat het vertrouwen van inwoners in de lokale politiek onder druk staat. Ook heeft men vastgesteld dat er een afstand wordt ervaren tussen lokale politiek en lokale gemeenschap. Daarom zijn er vanuit de gemeente initiatieven gestart om de (ervaren) afstand te overbruggen, zoals inloop avonden en samenspraakavonden. Als politieke partij willen wij niet achterblijven.

Naast de wat formelere “gemeentelijke avonden”, vinden wij het belangrijk om eens informeel en “buiten de gemeente om”, met elkaar in gesprek te gaan. Er zijn onderwerpen genoeg om het met elkaar over te hebben zoals de Centrumvisie Son. Er zijn al enkele schetsen gemaakt. En er wordt gewerkt aan een nieuwe visie Mobiliteit. Of bijvoorbeeld het afvalbeleid, waar onlangs een samenspraakavond over is geweest. Vreemdelingenbeleid misschien? Het zijn onderwerpen die ons allen in directe zin aangaan. Maar er zijn natuurlijk ook andere onderwerpen waarover we het met u kunnen hebben.

Wij kijken uit naar uw komst.

VVD Son en Breugel

Martien Merks, Don Pasanea, Marco Pulles en Kaj den Daas.